خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/31 - 09:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
قادری:

چندین روستای زرقان فاقد خانه بهداشت هستند/ کمبود امکانات پزشکی در بیمارستان های حوزه انتخابیه مشهود است

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: ما نسبت به وضعیت موجود بهداشت و درمان شهرستان های زرقان و شیراز گلایمند هستیم و این موضوع باعث نارضایتی مردم شده است.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به کاستی های موجود در بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: ما نسبت به وضعیت موجود بهداشت و درمان شهرستان های زرقان و شیراز گلایمند هستیم و این موضوع باعث نارضایتی مردم شده است.

وی افزود: متاسفانه چند روستای ما هنوز خانه بهداشت دارند و این موضوع را با وزیر مکاتبه کردیم و پیگیری های لازم انجام گرفت اما تاکنون اقدامی در این رابطه صورت نپذیرفته است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس بیان کرد: همچنین قول هایی هم از سوی وزارت بهداشت برای اختصاص آمبولانس به زرقان و شیراز داده شد و مقرر شد امکانات پزشکی هم بیمارستان های زرقان تحویل داده شود اما متاسفانه به هیچ کدام از وعده های خود عمل نکردند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: برخی از دستگاه های پزشکی مثل تصویربرداری در شیراز دچار مشکل شدند که الان بیماران را به استان های دیگر ارجاع می دهند همچنین کمبود پزشک متخصص نظیر قلب کودکان در شیراز نمایان است.

وی بیان کرد: بیمارستان های زیادی در حوزه انتخابیه کلنگ زنی شده است اما منابع مالی آنها تامین نشده است و به حال خود رها شدند. متاسفانه عملکرد وزارت بهداشت مطلوب نبوده است./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 379753
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار